Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

ΟΡΛΑΝΤΟ ΜΠΛΟΥΜ''ΕΜΕΙΝΑ ΠΑΡΑΛΥΤΟΣ ΓΙΑ 4 ΜΗΝΕΣ''


Ο 34χρονος πρωταγωνιστής επιτυχημένων ταινιών μίλησε για την εποχή που ήταν μόλις 21 ετών και ενώ προσπαθούσε να σκαρφαλώσει σε μια ταράτσα με τους φίλους του, ο σωλήνας από τον οποίο κρατιόταν, υποχώρησε, με αποτέλεσμα να πέσει από ύψος τριών ορόφων στο έδαφος.

Το ατύχημα αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο διάσημος ηθοποιός να υποστεί πολλαπλά κατάγματα, ενώ τον κατέστησε παράλυτο για 4 μήνες. «Είμαι ευγνώμων», δήλωσε, για την εμπειρία του αυτή, έχοντας ξεπεράσει πλήρως τα όποια προβλήματα.

«Πάντα κάνω ασκήσεις για την πλάτη μου. Δεν με εμπόδισε από το να κάνω το οτιδήποτε. Παρά ταύτα είναι μια διαρκής και σταθερή έννοια», ανέφερε ο Ορλάντο Μπλουμ ενώ τόνισε: «Ο φόβος δεν είναι φίλος μου. Αλλά είναι κάτι που πρέπει πάντα να το έχεις υπ' όψιν σου. Αλλά δεν μπορώ να σταματήσω να ζω, θα κατέστρεφα την δημιουργικότητα μου, την προσωπικότητά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.